خانم گاندي

خانم گاندي

 

 

خانم گاندي با آن ((ساري هاي)) سه هزار، چهار هزار سال پيش كه مي پوشد، با همه رهبران بزرگ دنيا ملاقات دارد و وارد سازمان ملل مي شود پانصد نماينده بلند مي شوند و نيم ساعت برايش دست مي زنند، هرگز احساس حقارت نمي كند، چرا هرگز احساس حقارت نمي كند؟

  

 

به خاطر اينكه آن لباس به معناي آن ((ساري)) سنتي موروثي كه بي بي جانش مي پوشيد، نيست! با آن ساري مي خواهد بگويد كه من تمدن غرب، فرهنگ دختر شايسته، زن روز، بوردا و پاري مارچ و ... همه را ]ديده ام [و خوانده ام، همه اينهايي كه به ما تحميل مي كنيد را خوانده ام؛ با اين لباس به فرانسه، آلمان غربي، نيويورك، ديوان لاهه و سازمان ملل مي آيم، مي خواهم به تمام غرب بگويم: شما دو قرن آمديد تلاش كرديد، جان كنديد كه ما را مثل خودتان كنيد! من به عنوان مظهر زن امروز هند، با لباس خودم آمده ام تا به شما بگويم همه تلاشهايتان بيهوده بوده و من خودم هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: داستان های آموزنده و مطالب جالب ، ،

تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391 | 10:51 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.