اگر سهراب بود....؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر سهراب بود....؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با تشکر از خانم مهسا علامه

اگر سهراب بود....؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جیب هایم خالی است ، کفش هایم کهنه ، چشمم کور
من عجب دنده نرمی دارم
من پولهایم را وقتی می گیرم،
که فاتحه اش را خوانده باشد
زن من
هر کجا هستم باشم، خانه ای
می خواهم
اجاره ، رهن ، کرایه ، همه اش مال
من است
چه اهمیت دارد که اجاره بالاست
صاحبان خانه چه خبر از ته جیبم دارند ، پول را باید جست ، وام باید که گرفت،
خانه ای نقلی ساخت، زیر قرض باید رفت
با همه اهل و عیال ،نان خشک باید خورد، مگر این اشکنه ها چه کم از دیزی
سنگی دارد...!!!
حرف دیگر کافیست ،خانه در یک قدمی است و….
طلبکار آنجاست!
کفش ها را باید کند ،پول را باید جست!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار ، ،

تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391 | 8:32 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.