نجابت زن ایرانی

نجابت زن ایرانی


 اسم این خانوم نداست ایشان در تهران زندگی میکنند و 2 تا بچه دارند.

ندا و خانواده اش در ایام عید و تعطیلات به شهرستان می آمدند و همیشه با خواهرش که دو سال از او کوچکتر بود مانتو می پوشیدند. پدر و مادر ندا به او و خواهرش می گفتند: حداقل در شهرستان چادر سر کنید. اما آن دو زیاد اهمیت نمی دادند و گاهی می پوشیدند و گاهی هم نه.

سال 83 ندا ازدواج کرد آن سال وقتی به شهرستان آمد، دیدم ندا چادر سر کرده آن هم خیلی درست و حسابی، خب ما کنجکاو شدیم و من از او درین مورد سوال کردم ندا هم برایم تعریف کرد:

یک روز در خیابان داشتم راه می رفتم تعدادی مرد جوان از کنارم رد شدند و شنیدم که گفتند عجب اندامی و ....!!

با شنیدن این حرف ها احساس خیلی بدی به من دست داد!

( دختر چادری: برعکس خیلی از دخترای دیگه که میمیرند برای این متلک ها!)

آن روز برای اولین بارمتوجه شدم من در حقیقت دارم خودم را در معرض نگاه تمام نامحرمان کوچه و خیابان ها قرار می دهم. احساس کردم دارم به شکلی به همسرم خیانت میکنم احساس کردم دارم به خودم خیانت میکنم احساس کردم دارم به همان آدم ها هم به شکل دیگر خیانت می کنم از همان روز تصمیم گرفتم چادر سرم کنم.

چادر صدف است برای مروارید پاکی زن.



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت19:32---3 ارديبهشت 1392
سلام روزبه عزیز دلم مطالبت بسیار آموزنده و پرمحتوا بود .دوستت دارم منتظر مطالب جدیدت هستم عاشقتم .مواظب خودت باشپاسخ: سلام سارا جان خوبی عزیزم . مرسی که سر زدی .

sara
ساعت19:31---3 ارديبهشت 1392
سلام روزبه عزیز دلم مطالبت بسیار آموزنده و پرمحتوا بود .دوستت دارم منتظر مطالب جدیدت هستم عاشقتم .مواظب خودت باش

sara
ساعت19:30---3 ارديبهشت 1392
سلام روزبه عزیز دلم مطالبت بسیار آموزنده و پرمحتوا بود .دوستت دارم منتظر مطالب جدیدت هستم عاشقتم .مواظب خودت باش

sara
ساعت19:29---3 ارديبهشت 1392
سلام روزبه عزیز دلم مطالبت بسیار آموزنده و پرمحتوا بود .دوستت دارم منتظر مطالب جدیدت هستم عاشقتم .مواظب خودت باش

sara
ساعت19:28---3 ارديبهشت 1392
سلام روزبه عزیز دلم مطالبت بسیار آموزنده و پرمحتوا بود .دوستت دارم منتظر مطالب جدیدت هستم عاشقتم .مواظب خودت باشپاسخ: سارا مرسی از حضورت .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: داستان های آموزنده و مطالب جالب ، ،

تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391 | 6:4 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.