دفتر خاطرات من

دفتر خاطرات من

به نام خالق عشق و دوستی

دوستان از این به بعد تصمیم گرفتم یک قسمت اضافه کنم به نام دفتر خاطرات من

عکسی رو میزارم  و  بعد خاطره خودم یا چیزی که از عکس برام تجربه شده

و یادآوری خاطره هست رو مینویسم شما

هم تو نظرات خاطره ایی را که دارید بیان کنید .


دانشگاه آزاد اهواز

من دو ترم دانشجوی مهمان دانشگاه آزاد اهواز بودم .

در این دو ترم با مسولین آموزش- اساتید مهربان - مدیرگروه محترم و دوستان انجمن علمی آشنا شدم .

دوستانی که به شخصه میگم مثل و مانندشون در هیجا ندیدم و نخواهم دید .

دوستان انجمنی که با مشغله کاری و مشکلات فراوان

  فشار بعضی از مسئولین احرایی

ناملایمتی بعضی از دوستان دانشجو

با تمام تلاش و زحمت برای دانشجویان حسابداری همیشه بهترین ها را انجام دادند .

دانشگاه آزاد اهواز لحظه به لحظه برای من بهترین خاطره و تجربه زندگی هست و خواهد بود .

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1392 | 6:29 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.